Monday, March 17, 2008

part of student life

tension????boh kata..
assignment..test..quiz..presentation
nang pelik mun benda di atas ya sik wujud dlm satu sem
rasa mcm tngga org sik da idung eyh
lain lah pratikal..
tp ada juak report nak??
sama juak

ya intro jak
aku nak cita
ari tok aku cari ttg statistik children abuse
nang sigek pun sik da
sik twuk pahal
dah lah 2 ari gik nak presentation
pa nak dipadah ku kelak??
sik kan nak ngenjen??
vrooomm.....vroooommm..
nang kuat enjen
gila nak??
sik kan nak enjen prof?
ingat nya sik twuk..????
mun dpt ngnjen eyh sng jak keja
lamak ne ngenjen..
bkn ssh pon
sik perlu petrol..

kak ya tnsion...
nak test
owh god
time mcm tok nang palak ingat sik sbr aku nak hbs belajar
tp bila dah sik da keja..
boring
aku sik maok keja awl glak..
aku nak bergelar pelajar
lom puas enjoy gik
ya time sik da plh keja lah
nang ssh juak hdp tok
nak cuti!!!!!
dah beri cuti boring juak aku dduk kat rmh jak
sik penah ku mrasa keja part time
keja time cuti eyh
mcm ne owh??

sigek gik ku rasa stiap pelajar akan rasa
pelajar yg bkn org kaya lah
sik cukup duit
adoh
nang penin palak pk hal duit ya eh
nak mtk duit lebih2 kat bapak kesian juak
sbb ya lah aku msti blt rmh every weekend
sik ku dpt sik blt
ada kebulur lak
tok baru belajar di tmpt drik pun
mcm ne nak bila kau dihantar blajar ke tmpat jauh2...pa gik keluar negara
sik ku dpt bygkan sengsara hdup aku jauh ngn mak aku
jauh dari katil aku kat rmh
sedih...

suma ku rasa tok aku sa semua student (U)da rasa
tnsion,rindu ngn fmly,sik ckp duit n mkn..enjoy and busy
mun student (U) sik da slh satu perasaan ya ...
ku rasa lah
hermmm
may b nya sik betol
or
terlalu bahagia
n
malas
kak ya
sik da perasaan
then anak org kaya
mena sik???
aha~
but
i love student life..
sweet moment of my life
fight till da end of my student life..
ooo yeahhhh

**aku nak sambung belajar k test..tiba2 rasa semangat...
*kelak ku ngerepak gik..chow lok

No comments: