Friday, January 29, 2010

aku dan kawan..

kata orang..sik bagus..
mun berkawan ngan owang ya untuk kepentingan sendiri..
kita kena ikhlas dan jujur..
k..aku ikhlas dan jujur..
yang aku kwn ngn seseorang ya untuk kepentingan aku sendiri..
bagi aku..
stiap kawan ada kepentingan nya sndiri..
kepentingan kawan bagi aku adalah
di saat aku sedih..gembira dan sunyi
di saat aku sedih..kawan2 aku ada membahagia kan aku
di saat aku gembira..kawan2 aku ada disia untuk berkongsi kegembiraan ngn aku
di saat aku sunyi..kawan2 aku ada untuk meriahkan hidup aku
jadi..sapa kata kawan kita sik da kepentingan dalam hidup???
aku sik pikir pn kepentingan kawan aku selain ya
aku ikhlas menerima kawan aku ya dari segi apa pn
as long nya dpt trimak aku...
n aku dpt go on ngn nya
tp..ada jwak kita sik dpt terimak sum1 ya sebagai kawan kita..
walaupun mcm ne kita cuba..
mkin kita cuba..mkin hati kita reject nya sbg kawan..
better stop la..jz jd kenalan biasa bleh la kot
tkot..sumthing bad happen..
ya la..sbb kita sik leh terimak langsung owg ya jd kwan kita..
may b perangai nya ka..sik dpt masok lngsung ngn kita..
beter boh kwn glak..jz kenal2 jak..lak gadoh kan ssh...

papon..i hope..
kawan2 yang disekeliling aku tok..
bleh aku cayak..yg syg aku mcm aku syg daknya...
i luv u all my fwen...mmmmmuuuuuuuuaaaaaaahhhhhhh
xoxo

No comments: