Thursday, April 3, 2008

bahang nang panas...

aku duduk kat sebelah org panggang manok..
panas eyh...
mena ku berkipas...
tp mena gik ku bulak..
ahahaha...

sik lar..
aku nak cita yg bahang final exam mkin terasa..
dah final week tok mcm2 test ngn quiz..
assignment k tlg push up carry mark gik..
mcm2...jenis cara lah disurh oleh lecturer k naik carry mark....
tp best aih..
final exam tok lah masa yg best tp stress..
sik perlu g kelas..
sik perlu gago bgn pagi2 nak trn kelas..
nang suasananya lain dari exam2 mcm SPM,PMR,UPSR
lain...
ada org pnde ato masa, ada sik..
aku ntah lar..
mun subjek ya carry mark terok baru k belajar..
mun sik dpt elex..
time ya lah baru gago nak tngga vcd lah dvd lah
cita bersiri lah, movie lah..mcm2 gik lah..
tdo akher nang elemen penting dlm final exam bg aku..
yerrrrr...
sa best li jak mpuan tok....
tp ya lah..
sik belajar mena2 ada kenak kick lah
tedah tngga parents..
tpaksa msok kolej jak...
megi makanan rutin time final exam..
mpuan tok da pnyakit pelik ckit..
malas nak berjalan semata2 nak g beli mkanan kat kafe...
coba suruh g shopping or dating cya..
bkn main laju gik ngagak..
mkn pun mlas...
ya lah..dah lar level 5..
trn naik...alu lapar gik...
ne ndak nak malas..
tp yg best final exam tok
fianl exam means cuti sem nak menjelang...
sa mcm nak raya eh..
best..ku suka cuti..
dpt tdo..tgok tb..mkn puas2 kat rmh..relax..boh tngga buku..tngga magazine jak..
sik da trn kelas..
ekonomi stabil..diam rmh ne dak..suma ditanggung biasiswa PAMA
yuhuuuu...
dpt online sewenang-wenangnya..aha..nang bahagia..
aku asal cuti sem berat badan naik..
tp ku sik kisah..bukan sng utk aku naik berat badan tok..
dah balit asrama tnggal tulang jak..
sedih aie...
apa pun..
sapa2 bakal melalui final exam...
wish u all da best..
belajar mena2 especially for part 1 student...
kira kdk final fantasy lah...
edeh...
bye..suma...

No comments: