Thursday, April 3, 2008

Kaya..Kaya...Kaya

Last weekends kelas aku OMD 402 plh gerai time karnival Ju Kamboh
best da jak
nang laku
padahal plh ice-blended,rojak,buah ngn float jak...
tp nang letih..
gila letih..
tp seronok bila lihat hasil keuntungan...
tdo sik ckp..mkn sik ckp..mnum sik ckp n duduk pun sik ckp...
tp ku rasa berbaloi..
sbb ya pngalaman pertama dlm hdp aku berniaga..
lagipun cita2 aku nak buka kede makan..
tang best jak
tp duhal..
nang lelah..
mun sik thn boh jak nak berbuka kede...
bahaya aih...
sik lah jwak..tp nang gila letih...
at least aku da jwak merasa ltih ya
mun mcm ya keja opis jak eyh..
sik lelah mcm ya glak
sbb sik dpt nak melaram.
aha~
ado wak kit...
tapi....
aku minat dlm bisnes masak2 tok..
mcm ne owh??
tp sik dpt kedak keja opis..
adoh..
problem tok...
sik pa lah
masa yg ngato...
just wait and see ya...
bubye...
chowwwwwzzzzzzzzzz....

No comments: