Monday, May 10, 2010

adamaya..

drama yg jadi bualan org..
1st aku tgok iklan adamaya..
dh tertarik..sbb tgok pelakonnya...
then aku sik pnh la tngga
smpey episod 11..aku rasa la..
1st time aku tngga adamaya
until then..aku addicted tgok..eehehe...
don't blame me..cita ya best glak..
so oleh sbb aku missed byk episod so aku tgok online la...
nasib bek tv3 da plh online..
mun sik..makan hati ooo sik dpt tengok..
cita ya best glak..
aku rasa adam sgt matang..maya kureng sikit..
maya ngn dani jz kenangan..aku rs bukan syg glak
btw..amani cute glak..
kalo la anak aku secomel ya kelak..ahaks..
adam..yarabbi..aku nk husband mcm ya boleh sik???
gentleman glak...penyabar...tenang..ish..ne la nk carik laki mcm ya..
maya pulak..ish..aku sik suka la ada pmpuan mcm ya..
yg sik hormat suami...polah suami mcm tugul jak..sukati kuar ngn jantan len trutama jantan mcm dani..
k la..aku ckp lebih2 kang telebih emo..
padahal ya cita rekaan jak..
k la..daaaaaa~

No comments: