Thursday, June 24, 2010

24 jun 2010

today is my day going back to kuching...
mode: excited, happy, rindu ngn kawan2 kat smnjng n kuching..most important rindu ngn family..

journey aritok start kol 10 pagi...
berangkat dari shah alam..rumah kim..thanks to kim..my ex classmate yg tumpangkan rumah..
sepnjang perjalanan dlm teksi sungguh mengantukan..huhuhu..dun know why..
sik ckp tdo kot?? hehhehe....
sik sedar2..tengok2 dh smpai lcct kol 11 lebih..~lupak tgok jam..
aku snyum..owh sik lamak gik smpey sarawak..yarabbi..lupak..esok da test..ku lom blaja...btw..thanks to en.hardie yg berik markah carry mark superb...hahahah.. sayang en hardie..heheheh
me, maria n kim decide to lepak at mcD..
aku spt biasa..mengeluarkan lap top ku yg uzur tok...padahal umor baru staun jagong..daym...
trus meng"online"
chatting with am..hehehe..mtk tnjuk ajar peribahasa...he's great..sbb tauk peribahasa..bukan senang ada orang mcm ya...

suddenly..aku terasa lapar yg amat...
so decide makan..hermm..smbil beratur..
otak ku fikir..nak makan apa???
smbil ya terkenang ngn borak ngn nad n amer mlm td..
huhuhu..amer pesan jgn meggatal hahahaha...so i told him...ah ..steward byk..pilot pn ada..market luas...
omg..really miss my rumet..nad..n dee..
smbil2 bebaris ya tersengeh2 tringat dak nya..
eh??? pahal lamak glak tok..barisan len cepat jak??
daym.. tok la first time aku jumpa situasi tok service Mc Donald yg begitu lembap kat lcct...dkt barisan aku sungguh lembap berbanding yg lain...daym
selera aku terbantut...kemarahan menguasai diri..
nama jak "FAST FOOD RESTAURANT" tp suddenly change to "slow food service"
setelah sbar menanti.. aku berjaya mengoder ..stelah gigih berusaha...TAHNIAH BUAT DIRIKU....

tok la yang aku order...double cheese burger



btw...laki kat sebelah aku td agak ensem..
foreigner...omg...smpey bila aku akan brenti flirting...???

No comments: