Wednesday, June 23, 2010

ict...owh tidak..sgt best..

semenjak ict tok bukak..
lamak glak ku tekenjit2 nk pg sia..
tapi sik penah dapat nak pegi
mala tangga dari jaoh jak..tapi..sik pa la..
aku pikir..satu ari kelak..akan aku pergi jwak
so..finally..dapat la aku pg juak..
ngan kawan2 kesayangan aku...
punya la excited ku g sitok..mcm org sik berapa nk betol
syobih..aku mcm org sik sedar dirik.kehulu hilir..sik lelah
ambik gmbar...mcm2 pose..sik da ku malu2 gk eh..kontan suka glak ati aku..
lepas ya ku g uptown shah alam..best jwak
ku shopping baju k adik aku..tedah jwak bila ngenang daknya
salu blt sik da beli apa..beli choclate jak..
tringat ngn kazen ku si midi ya..nk salu lepak rmh mekorg..dh mcm adik aku pun jwak..sik kisah..
mak aku dh ngereco nyuruh beli kain ngn nya..esok arinya..pg la jackel utk beli kain k bonda tersayang..
so tok some of the picture aku leh upload..
yg len boleh la usha2 kat fesbuk...aieh..malam tok ku rajin meng blog..
padahal cita tok lamak dah..



ku di pokok cahaya..alangkah indahnya mun kamera aku kamera slr..adoi..bila boleh ada??



aku ngan sejenis rekaan lampu..ermm..apa ntah..



eh aku..bila diberik bergambar..nang alu ngegeh..




di tengah2 jln yg bercahaya..




me with me amigo



me so very the gemok




that guy yg amek gmbar tok..ensem..hehehe...



muka bujat..heheheh



owh bear..i love u..



esok nya..before g jackel

No comments: