Wednesday, June 23, 2010

intersesi

hell yeah..this is the first time aku amek intersesi
ermmm...perasaan???
best+sedih+tnsion
best sbb dpt ngn kwn2..intersesi xtnsion mcm sem biasa
tp letih la nak...trn kelas ari2..pagi petang
tp my class plh aku ilang penat..daknya nang best...
best eh..
sedih..sbb sik dpt blt sarawak..daym..ku rndu rumah aku
aku rindu terubok masin..smbal goreng mak aku..kari ayam mak aku polah..
ne sik kembang air liur aku time tok??? imagine jak kau..
tnsion??? sbb ari2 kelas sama...bila nk brubah jadual..
tngga muka lecturer sama..subjct sama..nsb miak kelas ku best
singkat jak ku rasa..pejam celik..dh abis dh..eh?? abis dh???
mcm2 jwak ku lalui sepanjang intersesi..
yg paling ku suka...jumpa 4 orang kawan baru yg sangaatttt best
yang aku kenal dari jimmy...they're amer, am, azmel n khairul..
happening glak lepak ngn daknya..especially bday amer..
kenangan terindah glak...yang best..muka amer time ya..
reaksi sama jak mcm reaksi hee chul dlm full house bday prank nya..
so cute...n 1st time aku overnite yg betol2 overnite..yg sik blt rmh
kat sitok la..puas glak..penat..tp hepi giler
mcm2 xtvt mekorg mlm ya..ne sik best...
aku akn rindukan glak saat ya..tp syg..gmbar2 mlm ya terdelete...
mmg frust..tp nk plh mcm ne kan??
sik da rezeki...
ada la hikmah nya..
gmbar yg ada tok..certain gmbar la..yg amek dari kwn..tp sik smpat amek suma
tok yang nya upload kat fb..




me with umi n as..




me with iema...




me with dino n fahmi...

there will be more pic..jz wait n see..owh yeah baby...
chiao..

No comments: