Tuesday, June 15, 2010

life is transformer

tringat ngn cita transformer..
best..megan fox yg hot...
kacak jak rupa dak lori transform jd robot yg besar2
mun benar2 wujud dak robot ya..
aku rasa aku takut...
hehehehe

hidup pn akan salu transform...
dari baby - kecik - remaja - dewasa - tua
aku rasa aku kategori remaja kot~hahahaha..sik sedar dirik
hidup aku sntiasa brubah..mcm ya jwak ngn aku
pengalaman idup polah kita jadi matang...
dalam idup aku..aku belajar banyak benda...
yang polah aku pikir pasalnya..
n polah aku makin matang..
kawan2 banyak mengajar aku erti hidup sebenar..
aku patut bersyukur dibesarkan oleh mak bapak aku
aku sik merasa idup terlalu susah..and sik merasa jwak idup terlalu senang..
aku hidup dlm keadaan serba serdehana..
bila aku pndang sekeliling...
kesedihan..kegembiraan kawan2 aku...
berik aku kehidupan...mcm ya juak kesedihan..kegembiraan aku pun
banyak aku belajar dari suma ya..
antaranya...mun nak brubah...kita kena berusaha..
sebab bukan senang kita nak brubah..
aku dengar luahan seorang hamba Allah tok
yg bergelumang dgn hidup gay..
nya ingin berubah...tiba2 aku teringat kata2 seorang gik kwn aku "once ko masok dunia tu...ssh nak kuar balik"
dalam ati aku berdoa..supaya kawan aku berjaya mengubah diri nya..
sebab benda ya..susah nk tolong mun sik org nya pun...
apapun..aku harap kawan aku berjaya berubah....

sigek gk aku belajar baru2 tok...
once kita lepaskan sesuatu..insyallah..kita akan dapat lebih baik dari yg kita lepaskan ya...
tok berkaitan ngn rumah sewa aku..
aku terlepas sebuah rmah sewa yg agak bagus..
mmg marah mula2 ngn akak ya...yg ckp belit2...
last2 mekorg berjaya dapat rumah jaoh lebih bagus yang kmkorg terlepas ya..
syukur alhamdulillah...
aku pun terpkir..apply ya dlm hidup aku..
mungkin..aku patut lepaskan nya..n aku akn dapat yg lebih baik darinya..
tapi bila??? mungkin aku patut sabar....
may be..bila aku sabar mungkin aku double kali ganda gk lebih baik
herrmmm..sabar la lisa..enjoy da single life...
bleh flirting merata
heheheh..nice one..choooowwww

No comments: